یکی از سروده هایِ خودم....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

همه چی داغونِ من چقد بدحالم

پیشم نیستی حالا به خودم می نالم

من به تو دل بستم از چشام معلومِ من چقد بدبختم همه چی داغونِ

همه چی داغونِ من به تو دل بستم این چقد بدِ که تو کنارم نیستی

همه چی داغونِ غصه ها بیدارن شک ندارم دیگه من به احساس تو (احساس تنفر!)

همه چی داغونِ من چقد بدبختم تو که نیستی با من به خودم می نالم من به تو دل بستم از چشام معلومه

همه چی داغونِ همه چی داغونِ ......!!!!

خلاصه همه چی داغونِ ......!

 

این شعرو چن وقت پیش (26 اسفند سال پیش ساعت 8 و ربع شب) سرودم؛ آخه واقعا همه چی داغون بود و هنوزم اثراتش باقی مونده و به خاطر همین چند وقت بود نمی اومدم اینجا و شاید تا چن وقتم آپ نکنم! اما قول میدم دفعه ی بعد یه قسمت از یکی از داستانامو بذارم.

دعا کنید همه چی آروم شه، منتظرم باشید، فراموشم نکنید، نظربدید، واسم نامه بنویسید .....!!!

هِه .... !!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:,ساعت13:30توسط alone pearl | |